Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vždycky jsem měla za to, že otupělými nepozorovateli turisty jsme byli jen chvíli po revoluci. Budiž. Něco chápu..Můj muž jako muzikant vždycky pronikl do obyčejných domácností. I tam...bydlet a žít bychom tak nechtěli dneska ani náhodou. Skutečně hodně úkrok...ale ženy a jejich vzhled, pohostinnost lidí, dělají, co mohou...klobouk dolů...pak vzniká hezký dojem. To je asi tak, když někdo pěje o Kubě. To bych nesměla mít švagra, jehož rodina původní žije stranou turistického ruchu pro ukázku. Daleko od hlavního města, kde nefunguje vůbec nic. A nic není. Práce, potraviny, léky, služby...nic. Dle cestovky je Kuba a karibik ráj...jak pro koho.

14 1
možnosti
RP

No to o te Kubě jste poněkud přehnala...ráj je to co se týka přírody ale ještě jsem neslyšela nebo nečetla od žádného Čecha po její návštěvě že by o ní pěl..... jak píšete ....to by jste zase dělala z českých cestovatelů primitivy.Tak rum levný to jo, ale to lze brát jako nadsázku:-).

4 0
možnosti
PS

P58e85t40r 89S53k76á26l10a

24. 8. 2020 11:45

Nebudu lhát: Kubáncům se žije dobře!

Byl jsem tam na dovolené a zjistil jsem, že přes všechny pomluvy "demokratických" sdělovacích prostředků se tam lidem špatně nežije. Jezdí tam americkými limuzínami, rum a doutníky jsou tam dobré a levné.:-)

16 1
možnosti
VF

...R^ a k tomu si zpívají a tančí (také jsem tam byla a viděla).;-D

2 0
možnosti
JM

Tak je pravda, že poslední roky Bělorusko prosperovalo mnohem více než Rusko, nemluvě o Ukrajině. Možná i to je jeden z důvodů, že zde mají lidi více informací a především mladí už se chtějí posunout dál.

5 0
možnosti
Foto

Julek vstal z mrtvých. Takovou reportáž jste mohla udělat i v Československu 1989.Žilo se tu dobře! Ta revoluce se u nás dělala proč? Určitě zase Soros a neziskovky...;-D Bylo by zajímavé, kdyby jste takto šla agitovat mezi nespokojené demonstranty nejen v Minsku...

21 12
možnosti
JD

potkal jsem se s bělorusy, nejsou spokojeni, ale pořád jsou hrdí na sebe i na svojí vlast .. celkem jsem jim záviděl. Byli to mladí lidé, když srovnám s tím co vidím zde, co leze z našich škol je mi zle ...

7 0
možnosti
PD

P80e38t54r 19D65r44a28p95a57l

24. 8. 2020 11:35

jo, bývalá jugoslávie byla plná mladých lidí, co byli hrdí na svou "vlast". taky to tam podle toho dopadlo

4 0
možnosti
MV

Jj, po ulicích jezdí západní auta a krámy jsou plné zboží. Tak co víc by chtěli, že jo? Fakt žasnu, jak jednoduché přemýšlení někdo má.

15 7
možnosti
Foto

Tak já u paní autorky nežasnu...;-)

10 2
možnosti
VS

Mě zajímá to neustálé srovnávání s Ukrajinou ve smyslu "hlavně aby nedopadli jako tam".

No tak pokud Rusové nebudou chtít části Běloruska, tak jsem přesvědčen, že nedopadnou.

Na Ukrajině mám celkem dobrého kamaráda a na západní části si nestěžují, žádný pogrom, rozkradení, deziluze... Ano, na východě je mordor, Luhansk, Doněck apod. Je třeba si ale uvědomit kdo tam válčí.

17 5
možnosti
HK

Také že pracující průmyslový východ Ukrajiny dřel do posledního a západ kde nic nebylo a není se na tom přiživoval. Rozkrást tam není co.;-D;-D

Ale viděl jsem rozhovor s Ukrajinci ze lvova kde se ptali každého v nesestříhaném videu a jeden děda říkal že měl důchod 150 USD a po Maidanu má 50.

1 0
možnosti
JS

No v roce 89 jsem si nežil špatně , měl jsem práci, rodinu, byt . Ale přece mi něco chybělo - pocit volnosti- a tak i přes veškeré problémy , které přišly bych se zpátky vracet nechtěl. I když mám poslední dobou pocit, že se tam díky všem možným regulacím a omezením vracíme.

29 1
možnosti
IS

Svoboda je iluze. Nikdy nebude všude a ve všem. Ale je dobré ji mít ve věcech, které považujeme za opravdu důležité. EU vzala velmi nezdravý směr, kdy se většina svobod přesouvá od většiny k privilegovaným menšinám. Naopak základní svobody, jako svoboda slova, právo na sebeobranu nebo právo na národní sebeurčení, se stávají něčím zaostalým až revolučně nebezpečným.

4 3
možnosti
  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik