Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P16e35t91r 63H75á54j17e89k

9. 10. 2017 21:27

Za velmi klíčový mi u vlasteneckého hnutí SPD Tomio Okamura připadá požadavek na referendum o setrvání/vystoupení v EU. Toto vidím důležité i pro zastánce EU, protože pokud vyhrají je potřeba přijmout euro, kvóty na imigranty, společné daně atd. atd., abychom byli platnými členy, jako jsou Slováci.

2 0
možnosti
Foto

J14a88n25a 42M69a26j55o80v53á

9. 10. 2017 21:16

Ženy a matky jsou nějaká zvláštní skupina lidí?

2 0
možnosti
MF

Jo ta nejzranitelnější, ale vy jste určitě silná žena a Vás se to netýká, tedy pokud nejste lesbička, ty budou mít v chalifátu taky určitý problém...

1 2
možnosti
Foto

8-oproboha, a kdo vás umlčuje???

6 1
možnosti
MF

Třebas prominentní pan režisér Hřebejk, který tu většinu, která zvolila v demokratických svobodných volbách toho "nesprávného" prezidenta, nazval "rudým a hnědým šmejdem". Myslíte, že se mi s těmito "majiteli jediného správného názoru" chce vždy diskutovat! Moudřejší raději mlčí a zírá na tu ubohost, jenže mlčet nejde pořád! Stačí Vám to jako vysvětlení?

1 0
možnosti
MS

Dostal jsem do schránky Okamurův volební leták. Horší sbírku populistických slintů jsem ve volební kampani ještě neviděl. Kam se na něj hrabe Sládek v dobách své největší slávy. :-)

4 2
možnosti
VK

Teď jste potěšil pana Gayera. Přihlásil jste se jako druhý.;-)

1 0
možnosti
Foto

Pamatujte si prosím dnešní váš blog. Poté sledujte, co pan Okamura dělá a říká. Porovnejte za rok. A poté přemýšlejte.

3 1
možnosti
JL

V tomto případě jsem skeptický. Tady je každá rada marná. Mně to připadá, že se komunisté na nějakém přísně tajném hlasování dohodli, že internacionalizmus

už neplatí a to, co bylo pro ně dříve zakázané dnes užívají plnými doušky. A to něco se nazývá nacionalizmus. Viz příspěvky. A tím pádem si notují s našimi takzvanými vlastenci. Svým způsobem je to velmi výbušný náboj, který využívajíc demokracii, jde vlastně proti ní.

3 1
možnosti
MD

Preji hodne sil do Vasi prace. Tato spolecnost potrebuje pestrost. Jen ta ji zaruci, ze zustane normalni.

3 3
možnosti
JF

J50a12r98d76a 79F58i49š14e51r

9. 10. 2017 11:27

...pestrost ano, ale ne hloupost, nenávist a rozdělování společnosti...

7 1
možnosti
Foto

a vidíte...tady je něco špatně... Vy musíte plamenně sdělovat že jste žena. Dále že matka ...tohle sdělění je Vaše osobní věc, - roubík v puse sice nevidím a ruce na psaní Vám, jak vidno, nikdo nesebral...hmmm ...Nu, já to teda vidim na nějakou frustraci, co potřebuje kompenzaci, a tak Vás tak nějak chápu:))

7 1
možnosti
JL

Tak, když bolševikům téměř odzvonilo, třeba bylo se vrhnout v nové aktivity.

Legrační mi na tom přijde, když si vzájemně rozumějí lidé. kteří by si šli za normálních okolností po krku. Viz, zdejší Narcis, který přeje mnoho zdaru v diskuzi.

6 0
možnosti

Jak jsem poznal pár vyznavačů toho vašeho šikmookého vůdce myslím, že se tam opravdu moc, moc hodíteR^

9 0
možnosti
VV

Také jsem měla "čest" několik jich poznat, povětšinou osůbky, zcela naplňující charakteristiku slova frustrát. Naplněné nenávistí, zlobou a sprostotou.

7 0
možnosti
VE

Okamura je demagog, populista, bůhví jak si bude stát za tím co dnes prohlašuje, až se mu to pak třeba nebude hodit. Má ale šanci se dostat do parlamentu. Jiné, serioznější strany s rozumným přístupem k imigraci jsou Svobodní a Realisté, bohužel s malou podporou

4 1
možnosti
MF

Paní Veroniko souhlasím s Vámi, zvláště v té druhé části, také jsem uvažovalo o Realistech, pana Robejška obdivuji, ale bohužel 2-3% hlasů je málo. Ideální by bylo spojení těchto "protestních" stran, jenže v jejich čele jsou muži, kteří se o případnou moc dělit nebudou.... Sama v blogu přiznávám, že ne vše se mi na SPD líbí, ale chtěla jsem podpořit někoho, s kým alespoň v některých bodech souzním. SPD není jenom Okamura, je tam i pan Fiala, který mluví velice rozumně, pan Kazda a další. Poslechněte si ja a pak hodnoťte!

0 0
možnosti
Foto

tak tuhle stranu opravdu nemusím.

6 0
možnosti
  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik