Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Oni využili karanténu, aby sem nainstalovali 5G do našich obcí Oni zřídili počátek pro digitální měnu a to je počátek otroctví. Tato pandemie přišla, protože se hodila. Aby nám diktovali, co chtějí."

Milá paní, více číst nepotřebuji, dezinformací a fabulací jsem syt. A opravdu vám vaše originální a jedině správné názory stojí za to nazývat někoho koktou?

17 0
možnosti
ZJ

.... ten projev, ta slova Roberta F. Kennedyho jsem nikde v našich médiích nezaznamenal - prostě se ke mě nedostala - a upřímně - mám z nich trochu husí kůži:-/!! KarmaR^!

3 2
možnosti
JB

J50i71r24i 29B15o38r

4. 9. 2020 9:36

Nebojte se,vy nebudete ani "Berliner a ani Thaiwanec".V tom výčtu bitých demonstrantů vám nějak vypadl Hong Kong.Doplňte si to.

Vždycky mě pobaví,když tady někdo píše o něčem,o čem se "prý" nesmí psát.

12 0
možnosti
Foto

ty nejoptimističčejší odhady mluvily o 20 tisících demonstrantů, tak nepřehánějte.

3 0
možnosti
RS

Milion dvěste tisíc.

0 2
možnosti
  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik