Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kupředu levá - můj život s krokoměrem

„Stalo se módou sezóny do nepravostí rázně tepat“, praví se v písni. Dosti bylo tepání, dnes to bude o hýbání. Nicméně mohou za to hlavně ti „dobří kamarádi“, co si tenhle hit posledních let pořídili už dávno přede mnou.

Prostě jsem po 53 neúspěšných pokusech hubnoucích podlehla módě a také zatoužila po hodinkách či náramku, který mě bude správně motivovat k sportovním výkonům, což se odrazí na mé kondici a na váze.

Generačně jsem už prostě mimo, takže hodinky jsem zvládla pouze nabít a k dalším tajemným  operacím jako je „stahování a párování“ jsem využila služeb ochotného zetě. Je to chlapec taktní a pragmatický. Kdo by také stál o naštvanou a uraženou tchýni,  tak se ani nepozastavil nad údajem v kilogramech, který jsem musela přiznat (pravda trochu jsem ho zaokrouhlila směrem dolů). Také chápe, že někdy musím mít „padla“, takže noční klid mám povolen od osmi do osmi.

Začala jsem samozřejmě chůzí a hned si nastavila laťku na kýžených 10 tisíc kroků denně. Mám to odposlouchané z hovorů zasvěcených, že tohle je to pravé a zvýšit se to dá vždycky.

První den se povedl, hodinky spokojeně počítaly krok za krokem, hned to převáděly na metry a kilometry. Problém je s kaloriemi, to si snad ze mě dělají legraci! Za ušlých 10725 kroků, což je 7,67 km jen 216? Hodinky zase trochu rozčílilo, když jsem usedla v kině, film byl podle nich moc dlouhý, flákat se 120 minut, to jsem si dovolila příliš, snažily se mě na to upozornit, ale protože jsem si opravdu nepotřebovala uprostřed detektivky odskočit na WC nebo pro popkorn, zůstaly jejich výzvy neoslyšeny.

Druhý den začal dobře, i když počasí zrovna nepřálo dlouhým procházkám. Naštěstí náš Elvis je pes   do nepohody a na obvyklou obchůzku vyrážíme i třikrát denně v dešti, mlze i sněžení, zvláště když v okolí kolektivně hárají feny.

Krize se dostavila k večeru, pomalu už se stmívalo a mně zbývalo ujít ještě 2400 kroků. Jak na potvoru se můj - jinak velmi líný syn rozhodl, že bude dnes venčit. Vyrvala jsem mu vodítko s výkřikem „Musím to dát, hořej mi termíny!“.  Průběžnou kontrolou (každých cca 5 minut) jsem spokojeně zjišťovala, jak se blížím k vytoužené metě. Opět jsem to dokázala, a to se nepočítá můj pokus, kdy jsem zkoušela hodinky obelstít tím, že když budu vleže mávat rukou, třebas na to skočí. Neskočily. Tím jsem odepsala jednoho z přátel, který kdysi tvrdil, že si jako spolucestující cestou do Brna pouhým kynutím předjíždějícím vozům nahonil několik tisíc kroků. Tak takhle to opravdu nefunguje, kynula jsem z gauče, co to dalo, ale bez úspěchu.

Nevím, jak dlouho mi mé nadšení pro novou „hračku“ vydrží, hodinky nabízí ještě další možnosti jako je jízda na kole, plavání… Hlavně neskočit na špek zelenému mimozemšťanovi, který ječí něco o tom, že jsem sto let za opicemi a že „in“ jsou super-chytré  hodinky. Kromě  všech těchto „fitnessfunkcí“, mají GPS, změří vám i EKG , což se bude určitě hodit při placení, které také umí! Myslím, že se na svých venčicích a zdravotních vycházkách bez výškoměru, gyroskopu a kompasu zatím obejdu!

Autor: Martina Franzová | středa 22.1.2020 7:52 | karma článku: 19,66 | přečteno: 583x
  • Další články autora

Martina Franzová

Nebyl to medvěd, byl to Vašek (Havel)

Dostala se k nám důvěryhodná, ale zatím z jiného zdroje neověřená informace, že v oblasti kolem obce Hlavenec severně od Brandýsa n.Labem-Staré Boleslavi se pohybuje medvěd. Může se jednat o jedince uprchlého ze zajetí nebo

17.1.2022 v 8:19 | Karma: 9,66 | Přečteno: 314x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Jsem nepřítel lidu

Včera jsem nebyla vpuštěna do kina, přestože jsem si zakoupila lístek a pořídila kvůli tomu PCR test, dále doložila aktuálním laboratorním testem, že mám protilátky, tudíž jsem covid prodělala, jen na to nemám papír!

1.12.2021 v 8:46 | Karma: 37,05 | Přečteno: 1211x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Nebudu už držet ....!

Co se to stalo se mnou a světem? Když považuji za vítězství, že jsem mohla vstoupit do restaurace bez prokázání svého zdravotního stavu? že jsem se sice při příchodu na koncert vážné hudby prokázala jakýmsi kusem papíru na jakési

15.11.2021 v 8:05 | Karma: 31,02 | Přečteno: 994x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Sdílejte, než to dají na miniblog - rozhovor se skutečným vědcem a Člověkem

Můj minulý blog jako upozornění na výborný rozhovor s prof.RNDr.Jaroslavem Turánkem, CSc. DSc. má podle adminů iDnes "malou informační" hodnotu! Proto byl vyloučen z titulní strany, zajímavé, že...

19.8.2021 v 23:31 | Karma: 23,83 | Přečteno: 756x | Diskuse| Hyde park

Martina Franzová

Sdílejte, než to smažou - rozhovor se skutečným vědcem a Člověkem

Jarmark s vakcínami, ohrožení zdraví našich děti, to je velmi stručně obsah rozhovoru s profesorem RNDr,Jaroslavem Turánkem, CSc, DSc.. Poslechněte si ho, bude to náročné, ale zásadní pro rozhodování, zda očkovat či neočkovat!

18.8.2021 v 22:46 | Karma: 21,39 | Přečteno: 936x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Svobodu se lidovci snažili dostat pryč ze strany, teď kauzu odkládají

24. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  16:13

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších poliků, bývalého šéfa strany a...

Vláda je pro preventivní zadržení zbraně. Podezřelé nákupy se mají hlásit

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  16:10

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

ÓČKO rozšiřuje spolupráci s influencery, odemyká jejich prémiový obsah

24. dubna 2024

ÓČKO prohlubuje spolupráci s předními českými videomakery a podcastery. V novém projektu O UNLOCKED...

Z léčebny za odměnu do fast foodu. Obézních dětí přibývá, i kvůli rodičům

24. dubna 2024

Premium Dětí s obezitou přibývá. „Z naší praxe nic nenasvědčuje tomu, že by se situace měla lepšit, spíše...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik