Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Žížala a já

Pokud očekáváte nějakou tu pikantní historku z erotického života blogerky, nechte si zajít chuť! Nebo zasurfujte na úplně jiné stránky.  Žížala je vlastně had a objevila jsem ji jednoho velmi mrazivého večera cestou z práce…

Povaha mé momentální práce už je prostě taková, občas končím po desáté hodině večerní (podotýkám, že jde  o profesi vcelku úctyhodnou) a jsem vydána na pospas pražské hromadné dopravě. Duševně i fyzicky vyždímané bylo mi dlouze  čekati na autobus v nehostinných končinách smíchovských.  Začíst se do literárního skvostu nemožno, začít milou nezávadnou konverzaci s několika už od pohledu podezřelými individuy nebezpečno, co počíti sobě má zoufalá žena, kterou čekají ještě dlouhé minuty na mrazu? V kapse jsem nahmatala mobil. Ten úplně nejhloupější , co nemá paměťovou kartu, neumí písničky, fotit se s ním také moc nedá. Právě proto jsem si ho vybrala. Jsem hrdým reliktem té generace, co si ještě stále myslí, že mobilní telefony, jak už název napovídá, byly stvořeny hlavně za účelem mobilního telefonování a všechny ty vaše aplikace, mladí přátelé, si můžete strčit…

Trochu ze zoufalství a trochu z nudy jsem se pohroužila do hlubin jeho dosud nepoznaných vlastností. Kdo mohl tušit, že objev žížaly změní můj život natolik, že mi vytoužený autobus málem ujede, jakoby kouzlem se přenesu přes druhdy tak trudných 30 minut jízdy domů a ve finále zapomenu vystoupit. Ano, můj „mobilus simplicismus“ obsahuje také jednu hru, což jsem do tohoto dne ve své spotřebitelské naivitě netušila. A uvízla jsem, uvízla nikoliv v červí díře, ale v žížalí pasti. Žížala, která si v anglickém názvu  hrdě říká „snake“ tedy had, šmejdí po displeji a snaží se ukořistit jakási modrá kolečka, když se zadaří, na krátkou dobu zazáří i kolečko červené, slibující několikanásobné množství bodů. Přiznávám se bez mučení, od té chvíle jsem se stala závislákem!

Volejte Nešporovi, volejte Chocholouškovi, ale já prostě musím hrát dál, žížala mi nedá spát! Konečně jsem pochopila, co to je hráčská vášeň, co žene Američany do Las Vegas a otce početných rodin do blikajícími  neony vyzdobených pochybných žižkovských heren. V příští hře už přece musím, musím mít více bodů, žížalka moje už si nikdy nesmí šlápnout na ocas, což znamená konec hry. Chci být zaklínačem hadů s nejvyšším skóre, chci dál, chcí výš… Už mi nestačí jen se zúčastnit, chci zvítězit, chci hrát!

Konečně jsem pochopila běh tohoto světa, už vím, oč tu  jde! Ještě včera jsem se ušklíbala nad pubescenty pohrouženými do sledování těch jejich velkých placatých chytrých…“no asi jsou na tom jejich facebuku, nebo co“, myslela jsem si. Leč s úctou jsem přihlížela počínání tzv. „kravaťáků“ těch mladých perspektivních dobře oblečených pánů, kteří tu se zachmuřeným výrazem, tu s jiskrou v oku řešili jakési globální problémy na svých iphonech nebo čem. Obdivovala jsem jejich zaujetí, možná sledují poslední  zprávy z akciových trhů v Japonsku nebo na burze v New Yorku. Jakpak se asi daří jejich firmě a nebudou muset každou chvíli z autobusu vystoupit, aby intervenovali? Tu nakoupili, tu prodali nějaké ty akcie či co?

Ne, oni nekontrolují, jakým směrem se pohnuly akciové trhy, oni prostě jako já… honí tu svoji žížalu!

Autor: Martina Franzová | středa 25.1.2017 7:42 | karma článku: 15,48 | přečteno: 250x
  • Další články autora

Martina Franzová

Nebyl to medvěd, byl to Vašek (Havel)

Dostala se k nám důvěryhodná, ale zatím z jiného zdroje neověřená informace, že v oblasti kolem obce Hlavenec severně od Brandýsa n.Labem-Staré Boleslavi se pohybuje medvěd. Může se jednat o jedince uprchlého ze zajetí nebo

17.1.2022 v 8:19 | Karma: 9,66 | Přečteno: 314x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Jsem nepřítel lidu

Včera jsem nebyla vpuštěna do kina, přestože jsem si zakoupila lístek a pořídila kvůli tomu PCR test, dále doložila aktuálním laboratorním testem, že mám protilátky, tudíž jsem covid prodělala, jen na to nemám papír!

1.12.2021 v 8:46 | Karma: 37,05 | Přečteno: 1211x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Nebudu už držet ....!

Co se to stalo se mnou a světem? Když považuji za vítězství, že jsem mohla vstoupit do restaurace bez prokázání svého zdravotního stavu? že jsem se sice při příchodu na koncert vážné hudby prokázala jakýmsi kusem papíru na jakési

15.11.2021 v 8:05 | Karma: 31,02 | Přečteno: 994x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Sdílejte, než to dají na miniblog - rozhovor se skutečným vědcem a Člověkem

Můj minulý blog jako upozornění na výborný rozhovor s prof.RNDr.Jaroslavem Turánkem, CSc. DSc. má podle adminů iDnes "malou informační" hodnotu! Proto byl vyloučen z titulní strany, zajímavé, že...

19.8.2021 v 23:31 | Karma: 23,83 | Přečteno: 756x | Diskuse| Hyde park

Martina Franzová

Sdílejte, než to smažou - rozhovor se skutečným vědcem a Člověkem

Jarmark s vakcínami, ohrožení zdraví našich děti, to je velmi stručně obsah rozhovoru s profesorem RNDr,Jaroslavem Turánkem, CSc, DSc.. Poslechněte si ho, bude to náročné, ale zásadní pro rozhodování, zda očkovat či neočkovat!

18.8.2021 v 22:46 | Karma: 21,39 | Přečteno: 936x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

To nemyslíte vážně! Soudce ostře zpražil bývalého vrchního žalobce

1. května 2024  10:17

Emotivní závěr měl úterní jednací den v kauze údajného „podvodu století“, v němž měly přijít tisíce...

Tuleja publikoval i v pochybných vědeckých časopisech, nyní žádá o stažení článků

2. května 2024  13:57

Kandidát TOP 09 na ministra pro vědu Pavel Tuleja požádal Slezskou univerzitu, aby stáhla z jeho...

Poslanci mají jednat o zákoníku práce, ANO chce zabránit výpovědi bez důvodu

2. května 2024  5:42,  aktualizováno  13:49

Přímý přenos Poslanci mají začít projednávat úpravu zvyšování minimální mzdy. Novela zákoníku práce předpokládá...

V Polsku zatkli šestnáctiletého mladíka kvůli útoku na varšavskou synagogu

2. května 2024  13:47

Polská policie zadržela šestnáctiletého mladíka, kterého podezírá z útoku na synagogu Nožykowých ve...

SPOLU paroduje heslo ANO a spojuje ho s Ruskem, premiér Fiala to hájí

2. května 2024  10:56,  aktualizováno  13:45

V kampani před volbami do Evropského parlamentu vsadila koalice SPOLU i na antikampaň. Na sociální...

10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?
10 nejčastějších podvodů na internetu: Dokážete ochránit sebe i svou rodinu?

V digitální éře, kde technologie proniká do všech aspektů našich životů, se také zvyšuje riziko podvodů. Od falešných e-mailů a inzerátů až po...

  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik