Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Dominik je demokrat, starou dámu neokrad!

Infantilní veršík vkrádá se do mé klávesnice po včerejším zážitku z Prahy - Malostranského náměstí. Procházeje rozezleným davem pomýlených místních i přespolních ne-vítačů padl můj bulvárem odkojený blogerský zrak i objektiv na          

Dominik a spol.

Dominik a jeho team...

podivuhodný zjev.  Skupince mladých dychtivých žurnalistů s kamerou a mikrofonem dominoval pražskými kavárnami oblíbený a  obdivovaný (jak to má doma v Teplicích těžko říct..) Dominik. Kdo by si nepamatoval jeho skvělé klaunské číslo, když preludováním na piano morálně podpořil tvrdou dřinu naší paní primátorky v akci „Za hate-free čistější“!

Ve své evidentní touze pořídit rozhovor, který by odkryl temná zákoutí duše nás demonstrantů – této lúzy bez špetky svědomí a inteligence, která tak vyzařuje z jeho hnědých očí a červenohnědých ponožek, oslovil starou dámu, která v tomto, ve všech významech toho slova, horkém odpoledni odpočívala na obrubě kašny.

Sdělila mu, že ona pamatuje druhou světovou a na další doplňující otázky, jak by se chovala v případě války třetí na našem území, kam by emigrovala, nedostávalo se mu odpovědi. Interview záhy ukončila kamarádka dámy slovy : „Dejte jí pokoj, už je hluchá!“

Tohoto okamžiku jsem využila já, abych se záludně vetřela do světla ramp, tedy před Dominikův mikrofon. Musím říct, že jeho otázky byly poněkud nenápadité až monotónní. Moc rád by věděl, jak bych se zachovala v případě války na našem území. Kam bych emigrovala a proč…nebo bych snad za vlast bojovala? Na přímou otázku přímá odpověď, co může od prokremelskou propagandou zmanipulované naivky očekávat než odpověď: „Přece do Ruska bych emigrovala, kdyby tu Američané rozpoutali válku, to je jasné. V Rusku například platí moc pěkný zákon proti neziskovkám dotovaným z ciziny.“ Abych byla za „weltmanku“ hned jsem neziskovky briskně přeložila do američtiny jako že NGO! Já sice doma mám schovaných pár těch jidášských rublíku, ale moc by mě bavilo, kdyby i „Sorosovy děti“ musely přiznat barvu.

Teď bude prý osobnější, co mě ještě do té imperiální mocnosti tak láká? „Nevýhodou je, že je tam drsná zima, výhodou, že mají Putina, to je snad jediný státník, který se stará o zájmy svého vlastního státu na rozdíl od našich politiků.“ Ani touto odpovědí jsem mladého pána neuspokojila. Navíc jsem i já přešla do osobnější noty –  mám totiž zaručenou informaci od represivních složek, že autor těch omalovánek hanících multi-kulti-poli-kliniky a jiné je znám a možná ho zná i Dominik sám, údajně to má být někdo z jeho kavárenských kamarádů.  Cituji muže v uniformě: „Neměl si blbec sebou brát ten mobil, když to někdy ve tři hodiny v noci stříkal!“ (barvou samo!) . Argumentem, proč tedy policie o pachateli stále mlčí, mě nemohl vyvést z míry. „Protože máme demokracii, ne?!“ Tedu tu demokracii jsem trochu přizdobila vzdušnými uvozovkami.

„Policie, ta je ale přece proti uprchlíkům“, zaútočila ozdoba radnic a přilehlých kuloárů. Musela jsem ho poučit o tom, že naše policie proti uprchlíkům v zásadě nic nemá, jen se z posledních sil snaží dodržovat naše zákony i ty azylové a jiné, kde i ilegálním přišedším je vymezeno místo, pravda za plotem… Zatím!

Za tuto myšlenku mě Dominik pochválil, až jsem se zarděla. Prý sám studuje práva a je pro dodržování zákonů, měl při tom takový milý chlapecký úsměv, až jsem se zastyděla. Možná jsme na stejné lodi a mé uštěpačné „Styďte se!“, kterým jsem předtím častovala celý jeho pozitivní a proaktivní tým, nebylo na místě.

Bylo přátelé, bylo. Nerada to říkám, ale nakonec se jeho štábu podařilo natočit dosti zoufalé krátké video s pánem sice bezzubým zato s projevem velmi kousavým proti pravdě a lásce velmi kritickým. Pro Teplice a okolí možná bomba, ale tady v Praze už pána všichni známe, jeho extatickou tirádu si vyslechneme,  pokýváme hlavou a „karavana jde dál!“

Protože je Dominik demokrat, smazal na svých fejsbukových sluncem prodchnutých stránkách moje dva komentáře, kde jsem se domáhala svých několika vteřin slávy, čiliže zveřejnění mého interview. Zjevně se z něj nic mimořádného nedozvěděl a na ztrapnění demonstrantů to taky bylo málo, tak mě prostě vymáznul a posléze mi zákazal vstup. Stará dáma z toho vyšla ještě dobře!

 

 

 

Autor: Martina Franzová | pátek 26.8.2016 8:10 | karma článku: 29,35 | přečteno: 970x
  • Další články autora

Martina Franzová

Nebyl to medvěd, byl to Vašek (Havel)

Dostala se k nám důvěryhodná, ale zatím z jiného zdroje neověřená informace, že v oblasti kolem obce Hlavenec severně od Brandýsa n.Labem-Staré Boleslavi se pohybuje medvěd. Může se jednat o jedince uprchlého ze zajetí nebo

17.1.2022 v 8:19 | Karma: 9,66 | Přečteno: 314x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Jsem nepřítel lidu

Včera jsem nebyla vpuštěna do kina, přestože jsem si zakoupila lístek a pořídila kvůli tomu PCR test, dále doložila aktuálním laboratorním testem, že mám protilátky, tudíž jsem covid prodělala, jen na to nemám papír!

1.12.2021 v 8:46 | Karma: 37,05 | Přečteno: 1211x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Nebudu už držet ....!

Co se to stalo se mnou a světem? Když považuji za vítězství, že jsem mohla vstoupit do restaurace bez prokázání svého zdravotního stavu? že jsem se sice při příchodu na koncert vážné hudby prokázala jakýmsi kusem papíru na jakési

15.11.2021 v 8:05 | Karma: 31,02 | Přečteno: 994x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Sdílejte, než to dají na miniblog - rozhovor se skutečným vědcem a Člověkem

Můj minulý blog jako upozornění na výborný rozhovor s prof.RNDr.Jaroslavem Turánkem, CSc. DSc. má podle adminů iDnes "malou informační" hodnotu! Proto byl vyloučen z titulní strany, zajímavé, že...

19.8.2021 v 23:31 | Karma: 23,83 | Přečteno: 756x | Diskuse| Hyde park

Martina Franzová

Sdílejte, než to smažou - rozhovor se skutečným vědcem a Člověkem

Jarmark s vakcínami, ohrožení zdraví našich děti, to je velmi stručně obsah rozhovoru s profesorem RNDr,Jaroslavem Turánkem, CSc, DSc.. Poslechněte si ho, bude to náročné, ale zásadní pro rozhodování, zda očkovat či neočkovat!

18.8.2021 v 22:46 | Karma: 21,39 | Přečteno: 936x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Po Kallasové přišla řada na Zelenského, Rusko na něj vydalo zatykač

4. května 2024  16:30,  aktualizováno  19:12

Ruské úřady zahájily trestní řízení proti ukrajinskému prezidentovi Volodymyru Zelenskému a...

Estonsku roste sebevědomí. Hovoří o blokádě proti Rusku v Baltském moři

4. května 2024  18:08

Sledujeme online Velitel estonské armády Martin Herem navrhuje spojencům se připravit na možnou blokádu ruských...

Sadiq Khan: první muslim jako starosta Londýna a první, kdo jím je už potřetí

4. května 2024  17:46

Starostou Londýna byl znovuzvolen labourista Sadiq Khan. Mandát obhájil potřetí v řadě, což se...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik