Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ráno vstanu a budu na seznamu zrádců (sci-fi?)

Zítra ráno v pět si pro mě přijdou.Vědci z Masaryčky* (nemyslím bezdomovce z pražského nádraží) mě totiž ve své nejnovější studii vyhodnotili jako zatvrzelého euroskeptického škůdce a prokremelského a propekingského agenta.

Chovanec s Pelikánem nezaváhali a jdou po mně jdou… Seznam mých hříchů je totiž dlouhý.

V hlavě se mi začnou rojit myšlenky, kdože to asi splnil svou občanskou povinnost?

Sousedé? Je už léto,  okna otevřená, možná zaslechli z nahlas puštěné televize, že „Prima jede“!

Nebo snad pošťačka nahlásila, že odebírám Literární noviny? Těžko se můžu vymlouvat, že si tam prohlížím jen obrázky a ty toxické články Terezy Spencerové vůbec ale vůbec nečtu. Kdo ale mohl vědět, že stejně laděné články sleduji na Parlamentních listech?

Někdo mě prásknul, že už léta chodím cvičit tai-chi – to je jasné napojení na Čínu. Ježišmarjá, vždyť já si občas zajdu na kuřecí kung-pao. Jak jsem mohla být tak lehkomyslná? Tedy celou dobu si myslím, že tam obsluhují spíše samé Vietnamky, ale podezřelé to samozřejmě je.

Vietnamci – no jasně, včera jsem si u toho našeho kupovala ruskou zmrzlinu, další  přitěžující okolnost. Ještě že děti už jsou velké,  na ruském kole jsme nebyli ani nepamatuji.

Prodavač v drogérii se včera tak divně tvářil, když jsem si odmítla koupit nabízený prostředek na hubení plevele Roundup, protože ho vyrábí Monsanto. Ty řeči o tom, jak nás Američani chtějí otrávit, jsem si tedy mohla odpustit!

Nebo, že by za tím byl ten chlapec Zuckerberg, jak sliboval Angele, že nás bude sledovat na googlu nebo facebooku, nebo kde?  Že já stará …… jsem si s touhle prý „sociální“ sítí něco začínala, v mém věku! Pak se neudržím a lajkuju,  co nemám a komentuju… a už je to tady!

Podezírat kamarády se mi příčí, ale tuhle jsem v rozhovoru s nimi použila zakázané slovo BREXIT, ale jak se to tak rychle doneslo Evropské komisi?  Měla jsem si dát pozor a mluvit pouze o britském východu, nebo spíše jen zmínit jakési referendum v jisté nejmenované zemi, které určitě dobře dopadne. Jako ty volby v Rakousku, že?

Odmítla jsem zesměšňování amerického republikánského kandidáta na prezidenta kvůli té jeho blond  přehazovačce, když se tím holky v kavárně tak pěkně bavily. Říkaly, že jsem divná, aha!

Last but not least  - včera jsem ošklivě okomentovala myšlenkově vyspělé dílko kolegy blogera,  iniciativního aktivisty Pesczyńského! Mea culpa,  jak říkáme my,  rádoby-intoši!

Sci-fi? Možná, ale pro jistotu si teď dávám před spaním pod polštář kartáček na zuby a pár kousků čistého spodního prádla.

Vysvětlivky: *z „Masaryčky“  viz zpráva na idnes.cz

http://zpravy.idnes.cz/analyza-prokremelskych-webu-evropske-hodnoty-masarykova-univerzita-gregor-vejvodova-g5a-/domaci.aspx?c=A160613_122145_domaci_jw

Autor: Martina Franzová | čtvrtek 16.6.2016 8:09 | karma článku: 36,08 | přečteno: 1117x
  • Další články autora

Martina Franzová

Nebyl to medvěd, byl to Vašek (Havel)

Dostala se k nám důvěryhodná, ale zatím z jiného zdroje neověřená informace, že v oblasti kolem obce Hlavenec severně od Brandýsa n.Labem-Staré Boleslavi se pohybuje medvěd. Může se jednat o jedince uprchlého ze zajetí nebo

17.1.2022 v 8:19 | Karma: 9,66 | Přečteno: 314x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Jsem nepřítel lidu

Včera jsem nebyla vpuštěna do kina, přestože jsem si zakoupila lístek a pořídila kvůli tomu PCR test, dále doložila aktuálním laboratorním testem, že mám protilátky, tudíž jsem covid prodělala, jen na to nemám papír!

1.12.2021 v 8:46 | Karma: 37,05 | Přečteno: 1211x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Nebudu už držet ....!

Co se to stalo se mnou a světem? Když považuji za vítězství, že jsem mohla vstoupit do restaurace bez prokázání svého zdravotního stavu? že jsem se sice při příchodu na koncert vážné hudby prokázala jakýmsi kusem papíru na jakési

15.11.2021 v 8:05 | Karma: 31,02 | Přečteno: 994x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Sdílejte, než to dají na miniblog - rozhovor se skutečným vědcem a Člověkem

Můj minulý blog jako upozornění na výborný rozhovor s prof.RNDr.Jaroslavem Turánkem, CSc. DSc. má podle adminů iDnes "malou informační" hodnotu! Proto byl vyloučen z titulní strany, zajímavé, že...

19.8.2021 v 23:31 | Karma: 23,83 | Přečteno: 756x | Diskuse| Hyde park

Martina Franzová

Sdílejte, než to smažou - rozhovor se skutečným vědcem a Člověkem

Jarmark s vakcínami, ohrožení zdraví našich děti, to je velmi stručně obsah rozhovoru s profesorem RNDr,Jaroslavem Turánkem, CSc, DSc.. Poslechněte si ho, bude to náročné, ale zásadní pro rozhodování, zda očkovat či neočkovat!

18.8.2021 v 22:46 | Karma: 21,39 | Přečteno: 936x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rozhodnutí ANO neúčastnit se jednání nepovažuji za šťastné, řekl Pavel

29. dubna 2024  8:33

Prezident Petr Pavel bere na vědomí rozhodnutí opozičního hnutí ANO neúčastnit se jednání o...

Jak se chystá převrat. V Německu začíná proces s extremistickou skupinou

29. dubna 2024  7:35

V Německu v pondělí začíná první z procesů se členy extremistické skupiny Říšští občané, kteří čelí...

Bombardování Gazy si vyžádalo nejméně 13 obětí, Biden mluvil s Netanjahuem

29. dubna 2024  6:53

Izraelské bombardování tři domů ve městě Rafáh na jihu Pásma Gazy zabilo nejméně 13 lidí a zranilo...

Letní teploty ještě vydrží. Ochladí se až koncem týdne, kdy přijdou přeháňky

29. dubna 2024  6:33

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik