Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Bratříčkovi zavřeli vrátka, udavači na Facebooku slaví

Pod přezdívkou Bratříček vystupuje na YouTube a dalších sociálních sítích 29letý Ondřej Tesárek. Jeho tématem je politika a otevřená diskuse o všem, co nám v současnosti vadí. Sám sebe označuje za prozápadně orientovaného člověka.

Přesto byl smazán z Facebooku, jak sám říká prostě "vaporizován"!

Do nedávna jsem o jeho existenci nic netušila. Občas na Facebook zabrousím a nedávno jsem zachytila některé reakce na jeho zmizení z „veřejného prostoru“. Byl mu smazán kromě politického Bratříčka i jeho osobní účet, přišel tím nejen o své kontakty, tisíce diskusí s lidmi (ano, on je opravdu nesmírně tolerantní a diskutuje slušně), ale i o peníze vložené do reklamy jeho teď už profese – politického youtubera.  Podívala  jsem se na jeho videa a přestože  s mnohým nesouhlasím, proč ne! Má svůj názor, říká ho srozumitelně pro mladou generaci, nevyjadřuje se vulgárně, nepořádá štvanice, k opačným názorům je otevřený a ochotný diskutovat.

Sám v rozhovoru pro Reflex říká:

„Že mě smažou, jsem věděl někdy od léta. A připravoval jsem se na to. Tušil jsem, že proti mně bude zahrána proruská nebo dezinformační karta. Takže jsem například na videu podepsal dopis řeporyjského starosty Pavla Novotného, který nadával komunistickým poslancům za cestu na Donbas, vystupoval jsem až agresívně protirusky. Aby bylo zcela  jasné, kam myšlenkově a názorově patřím.“

Ach, svatá prostoto napadá mě, chlapec je mladý a naivní. Teď když si na něm udavači z „JsmeTu“, což je volné sdružení lidí, jež se zavázalo k boji proti dezinformacím a nenávisti na sociálních sítích, kterému pomáhala se zavedením organizace Člověk v tísni, jak přiznal sám křišťálově čistý Šimon Pánek, smlsli a po sérii udání, byl z Facebooku vymazán, se ještě diví!

Ten mladý muž mi imponuje tím, že si za svými konzervativními názory stojí (asi proto se znelíbil neomarxistickým čističům) a má odvahu se bránit. Svědčí o tom „Otevřený dopis poslancům parlamentu ČR“ na jednom z posledních videí.

Rozhodl se hájit svobodu slova, kterou nijak neporušil, že na to má Facebook jiný názor a jiná pravidla je bohužel smutná pravda. Těch vaporizovaných a obětovaných na oltář boje proti tzv. ruské digitální ofenzívě už jsou stovky.

V rozhovoru pro Reflex mě ještě dostal jeho výkřik do tmy: „Jak mám, sakra, vědět, která slova vedou k likvidaci člověka na Facebooku?“ Jeho „Bratříček“ byl totiž definitivně zablokován za příspěvek obsahující jméno Tommy Robinson, to je podle mě neprávem kriminalizovaný novinář, který soustavně informoval veřejnost o znásilňování stovek nezletilých anglických dívek pakistanskými gangy. Mladý pan Tesárek sice pana Robinsona nezná ani nepodporuje, ale holt nepochopil, že jsou lidé, jejichž jméno už ani nelze vyslovovat…

Ve svém otevřeném dopise politikům se pozastavuje nad tím, jak je možné, že Člověk v tísni, placený z našich daní prostřednictvím České televize, se může podílet na potlačování svobody slova na internetu. „Kam jsme došli, kdo to ví?“ Po třiceti letech od té nejsametovější revoluce máme opravdu to, co jsme chtěli?

Bratříček byl vyškolen, se smutkem v hlase přiznává, že po svém vymazání mu svou podporu vyjádřili lidé z tzv. „národovecké“ české scény, kdežto ti, které volil, ti prozápadní mlčeli!

Ještě jednou ho cituji:

„Berme si ze Západu jen to dobré. Osobní svobody, ekonomické myšlení nebo třeba rovnoprávnost sexuálních menšin. Ale neosekávejme svobodu slova.“

V podstatě souhlasím, ale myslím, že se pan Bratříček-Tesárek dožije ještě mnoha zklamání a snad pak pochopí. Jen doufám, že mu rozjetá udavačská mašinérie placená naším státem neznechutí jakoukoli svobodnou činnost a neudělá z něho stejného konformistu jako z mnoha novinářů, herců, zpěváků a dalších.

S použitím rozhovoru Kryštofa Pavelky v Reflexu č.45 a videí na YouTube

Autor: Martina Franzová | pátek 8.11.2019 11:11 | karma článku: 41,47 | přečteno: 2791x
  • Další články autora

Martina Franzová

Nebyl to medvěd, byl to Vašek (Havel)

Dostala se k nám důvěryhodná, ale zatím z jiného zdroje neověřená informace, že v oblasti kolem obce Hlavenec severně od Brandýsa n.Labem-Staré Boleslavi se pohybuje medvěd. Může se jednat o jedince uprchlého ze zajetí nebo

17.1.2022 v 8:19 | Karma: 9,66 | Přečteno: 314x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Jsem nepřítel lidu

Včera jsem nebyla vpuštěna do kina, přestože jsem si zakoupila lístek a pořídila kvůli tomu PCR test, dále doložila aktuálním laboratorním testem, že mám protilátky, tudíž jsem covid prodělala, jen na to nemám papír!

1.12.2021 v 8:46 | Karma: 37,05 | Přečteno: 1211x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Nebudu už držet ....!

Co se to stalo se mnou a světem? Když považuji za vítězství, že jsem mohla vstoupit do restaurace bez prokázání svého zdravotního stavu? že jsem se sice při příchodu na koncert vážné hudby prokázala jakýmsi kusem papíru na jakési

15.11.2021 v 8:05 | Karma: 31,02 | Přečteno: 994x | Diskuse| Společnost

Martina Franzová

Sdílejte, než to dají na miniblog - rozhovor se skutečným vědcem a Člověkem

Můj minulý blog jako upozornění na výborný rozhovor s prof.RNDr.Jaroslavem Turánkem, CSc. DSc. má podle adminů iDnes "malou informační" hodnotu! Proto byl vyloučen z titulní strany, zajímavé, že...

19.8.2021 v 23:31 | Karma: 23,83 | Přečteno: 756x | Diskuse| Hyde park

Martina Franzová

Sdílejte, než to smažou - rozhovor se skutečným vědcem a Člověkem

Jarmark s vakcínami, ohrožení zdraví našich děti, to je velmi stručně obsah rozhovoru s profesorem RNDr,Jaroslavem Turánkem, CSc, DSc.. Poslechněte si ho, bude to náročné, ale zásadní pro rozhodování, zda očkovat či neočkovat!

18.8.2021 v 22:46 | Karma: 21,39 | Přečteno: 936x | Diskuse| Miniblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik