Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

..... mňo, radši zůstanu svůůůj!,- neláká mě Berlíňan ani Tchajwanec, ale co se postoje a názoru týče, pak Kennedy jr. jasně převažuje!R^

0 1
možnosti
OU
JR

J62a96n 61R85á14ž

4. 9. 2020 18:43

Tak jsem dal s chutí karmu!

1 0
možnosti
JR

J31a40n 39R71á73ž

4. 9. 2020 18:46

Proboha ať si někdo nemyslí, že to myslím vážně!

1 0
možnosti
PM

P84e46t50r 27M33a94n62d97a

4. 9. 2020 16:57

Co to je ta osoba ?

1 0
možnosti
MV

Teda... řekl bych, že Pohádky ovčí babičky mají větší šmrnc..

4 0
možnosti
Foto

Já netuším, čím si ten Bill Gatesů zasloužil to přebírání štafety arcilotra po Jiříkovi Sorosů. Vím, Visty nebyly nic moc a Explorer je vyložená hrůza, ale že by se kvůli tomu stal vyvrhelem lidstva?

3 0
možnosti
Foto

kokta...

a teď se pustíme do toho, jak šmrncovně a věrohodně chytře od pohledu vypadáte, co říkáte? A o tom "bill" gatesovi:) to je půvabné:))

13 0
možnosti
OU
Foto

... otevřel jsem si diskuzi, a na pozadí se objevila reklama Kauflandu - Poskládejte si velkou mapu strašidel - a pak že všechno nesouvisí se vším.;-) Jsem zvědav, kolik lidí se v této době ještě zblázní. ;-D

4 0
možnosti
Foto

A co teprve nastane, až začnou řešit, že na světě je spousta zbytečných lidí.

2 3
možnosti
JP

pro autorku -“ Majitelka svérázných názorů” - máš recht

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS