Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

No chci to taky zkusit, ale blog a následně diskuse mi příliš optimismu nedává. Chodím s pejsanem pravidelně a tipnul bych to na cca 10 - 15 km denně, tak váhám mezi selským rozumem a vědou...

0 0
možnosti
AN

Taky chodím, používám "stopaře" v mapách, cz... A krokoměr na asi každý telefon. Takže denně cca10 km. Mám na to kolegu, taky dědka. Jenom ty výsledky jsou jiné. Víc mi chutná :-)

1 0
možnosti
MS

Paní Martino, vítejte mezi otroky našich elektronických pomocníků.

Já když jdu běhat, tak cítím, že bez měření času a vzdálenosti je ten běh tak nějak nesmyslný. :-(

1 0
možnosti
Foto

Z krokoměrů a z podobných vymožeností jsem již vyrostla. Už nemám ani osobní váhu. Na všechno postačí člověku jeho intuice. Když jdu někam do hor, nejraději bych s sebou nebrala ani mobil, ale co kdybych si zlomila nohu... Takže jen ten mobil, ale ten nejhloupější. Mám dobrou orientační schopnost, nepotřebuji ani kompas. Čím méně přístrojů, tím více svobody si v přírodě užijete. Kila se ztratí sama, aniž byste o to cíleně usilovala. Přeji hodně štěstí!

2 0
možnosti
Foto

Moje rada není po zdravotní stránce zrovna nejzdravější, ale účinná. Onemocněla jsem koncem listopadu virózou, následně chřipkou, s kterou jsem se potýkala dalších 14 dní - a výslede? 5 kilo dolů Teď se na tom držím, i když by to chtělo ještě tak 2-3 kilečka... :-/. (Ale příliš nedoporučuji, byla jsem po nemoci slabá jako moucha).Zdravím. ;-)R^R^

3 0
možnosti
MS

Další rychlou metodou jak schodit kila je amputace končetiny. Jen nechápu proč není tak oblíbená jako jiné, namáhavější metody. :-/

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS