Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

přesnéR^ a prosímvás opravdu dobrá rada. Okamžitě pátrejte po smlouvě a okamžitě vypovězte členství... aspoň. Nebo se dočkáte vysávání z karty... Protože jste se dostatečně včas nevyjádřila. A mezi námi - ti lidi vlastně nejsou:))šacuju to na pár brigádníků , co do zemdlení odpovídá za někoho , kdo není. S kamarádem jsme o tomto výhodném byznysu uvažovali:))) stačí noťas , pár chvilek v kuchyni, pár nachytaných zoufalců, zoufalkyň, které točím dokola, jeden z deseti je to člověk skutečný, pokud dojde na domlouvání schůzky, ostatní se ztratí, nebo jim náhle nevyhovujete. Případně se hodí bezdomovec, kterého někam nastrčíte za tři cigára, aby před kostel došel...je mu o deset dvacet víc, změnil se, notovíte, na kole v životě neseděl a jmenuje se Pepa a ne Robert.:)) tovíte, svět je jedna velká všivárna a ještě by se na něj někdo strašný lepil, tak z důvodu utajení své zajímavé osobnosti raději mlží:)))o tom, že měří metr padesát místo hezkých stoosmdesát...? Pobavila jste mě mocR^

2 0
možnosti

Asi jsem jiz zcela profesne deformovana :-) ale jestli mohu nalehave doporucit, radeji si co nejdrive zablokujte platebni kartu. Tedy pokud jste clenstvi pres ni uhradila. Tyto spolecnosti vam i po zruseni clenstvi budou kartu legalne vysavat kazdy mesic. Protoze v jejich obchodnich podminkach je to tak i uvedeno. A ty jste svym clenstvim odsouhlasila. Blokace karty a nasledne vydani nove vas vyjde mnohem levneji. Ony totiz ty dalsi "poplatky" mohou byt i dvacetinasobek puvodniho. A s reklamaci v bance uspejete velmi obtizne, jelikoz vasim odsouhlasenim podminek vznika obchodnikovi, tedy seznamce, na castku narok :-(

Tyto spolecnosti se sidlem v Lucembursku to maji velmi dobre vymyslene a desne me rozciluji :-) jak rikam, profesni deformace jak vymalovana

2 0
možnosti

Dost jste mě obě vyděsily, ale máte pravdu - opatrnost matka moudrosti! Teď mi přišel mail, že mi poplatek vrátili, tak doufám, že to bude v pořádku. Zahrnula jsem je totiž na všech možných adresách odstoupeními od smlouvy atd., dokonce i ten doporučený dopis jsem dnes do Lucemburska poslala (za 98,- Kč), takže se mi ten pokus o seznámení fakt vyplatil, no jestli tohle bude jediná finanční ztráta tak ještě dobré;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik