Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také jsem kdysi zvažoval podporovat nějakého černouška. Teď jsem rád, že jsem nenaletěl.

1 0
možnosti

R^:-). Slon na obrázku je docela pěkný a také vypadá spíše na hbitou ruku dopsěláka :-)

3 0
možnosti
Foto

To písmo na pohlednici je dosti vypsané. Zřejmě už byla starší, ta Charlotta....(nebo jiný autor textu)

1 0
možnosti

Po Vašem příspěvku jsem dlouze koukal ... a souhlasím. Není to dětské písmo, toto má již svůj "charakter". Mne to neťuklo. Inu, ženský pozorovací talent. A s paní Pavlíkovou výše rovněž souhlasím. Ruka, co kreslila, se zdá vyspělá, nikoli nepevná ruka dítěte.

0 0
možnosti

Se solidaritou je to všelijaké.Ze všeho nejlepší je asi činit to co vám momentálně přijde nejlepší pro vaše city - svědomí , ale i s vědomím, že svět zachránit nedokážete a možná budete i podvedeni. Dokonce i ta podpora bezdomovců může vést ke špatným koncům.

4 0
možnosti
  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik