Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem 5x přiletěl na letiště Pulkovo a věřte, že poznat skutečnou ruskou duši a jejich život, je nejlepší ve 100 km vzdálených dědinách od Petrohradu. Foto záběry jsou pěkné R^

2 0
možnosti

Díky za pěkný článek a hezké fotky. Já už se tam asi nevypravím, protože mi trvalo příliš dlouho než jsem se oprostila od své averze ke všemu ruskému. Dnes už zvládnu dát si jen menší turistická sousta. Ještěže jsou lidé, kteří se o své zážitky podělí a člověk se tam nemusí trakat;-)

3 0
možnosti

Za hezky ckanek karma. Za diskusi opak. Ale za tu vy nemuzete. On se vzdy najde nekdo, kdo ji zkazi.

2 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsané a nafocené...R^

5 0
možnosti
Foto

Přepnul jsem na PC a tak se mohu trochu rozpovídat. Egypt, Tunisko a Turecko máme zakázané (vlastní tvorba zákazů), Španělsko nás ještě neoslovilo a Řecko se stává nudným.

Již při tom minulém fotoblogu jsem přemýšlel o inovaci a zdá se, že takový plavba lodí se zastávkou v St. Petěrburgu by mohla být zajímavější než nudný písek, slunce a all inclusive pobyt.

A ještě se musím podivit, jak si zde mnozí z rusofilství udělali trafiku. To je opravdu nevídané, protože pokud by to byl pouze Putin, tak budiž. Ale celý národ?

Podivné, směšné a v podstatě také velmi nebezpečné. Pokud by se takto někdo vyjadřoval o nějaká menšině, bud hbitě smazán.

2 2
možnosti

Putin je národ a národ je Putin:-)

4 1
možnosti
Foto

Hezké a karma. Ale je to v krátkém čase už druhý fotoblog o St. Petěrburgu. Nemáte strach. z fusofilství? To by bylo velmi vážné.

2 3
možnosti

Naposledy jsem tam byl tak před pětatřiceti léty. Nebe a dudy! Moskva to samé.

2 0
možnosti
Foto

Nadherne město i lidi. Nemám rád Moskvu a její obyvatelé, Petrohrad jo...R^

4 5
možnosti

Proti gustu žádný dišputát, svůj k svému, atd.... já bych se na nějaké hledání hlubin ruské duše neměl ani interes a hlavně ani žaludek...Rv

11 6
možnosti

Hledat a poznávat není věcí žaludku, ale mysli hledající moudrost. Vy, pane Václave si zřejmě vystačíte jen s tím žaludkem.

7 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS