Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

Máte pravdu a karma...poslední dobou si ho zase pouštím, ze starejch pásků, s pískajícími rušičkami a škvrkotem...a tečou mi slzy....

2 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, karma R^

Karel Kryl se nikdy nevzpamatoval z toho, jak s ním Václav Havel zametl.

6 0
možnosti
MF

Díky, je to hodně velká skvrna na historii našeho státu.

3 0
možnosti
JM

R^..pravda pravdoucí. O vztahu ke Karlu Krylovi "v nové době" vypovídá i situace kolem uvedení tohoto filmu. Po 27 letech ho "musí" natočit Polka, je sice připomínán ve "zpravodajských pořadech" a paní režisérka zvána ke krátkým diskuzím, nicméně místo pro distribuci prostřednictvím velkých kin (Cinestar a Cinemacity), která zlikvidovala většinu kin v našich městech, pro něho nebylo. Proto i tento film nutno hledat v malých "kinokavárnách" apod.. Jaký to rozdíl oproti filmu o "veliké" Lídě Baarové. P.S. Čekání na prosincové, ostravské uvedení tohoto filmu mě přivedlo k napsání mého dnešního článku o K.Krylovi, který jsem uveřejnil pár minut po Vás. To jsou mi ale náhody ...R^[>-]

4 0
možnosti
MF

Díky pane Medulo, taky jsem si všimla, že jsme se strefili do stejného terče. Váš blog je mnohem hlubší, ráda Vás čtu! Taky jsem málem upadla z gauče na hlavu, když jsem na tzv. naší České televizi zahlédla krátkou ukázku z filmu o Krylovi a zprávu o jeho promítání... i když samozřejmě mimo ta masová multikina.

3 0
možnosti
  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik