Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PU

P67e43t49r 45U63h73e26r

30. 4. 2016 4:47

On Havránek zase skončil? Nějak poslední dobou nestíhám sledovat zdejší dění. Nějaký důvod konce nevíte?

0 0
možnosti
MF

Ano skončil zcela dobrovolně, nějak mu přestal dělat dobře zdejší "vzduch", zkuste ho najít na googlu, je tam i ten jeho poslední blog se zdůvodněním!

0 0
možnosti
MS

Zdá se mi, že toho skuhrání po panu Havránkovi už je trochu moc. :-/

2 0
možnosti
MF

Upozorňuji ctěné diskutující, že některé vaše i moje komentáře jsou mazány, aniž by v nich bylo cokoli sprostého, rasistického, xenofobního nebo jakkoli jinak urážlivého, je mi to velice líto!

0 0
možnosti

Něco mi našeptává, že Pan Josef už se sem nikdy nevrátí. Ale naděje umírá poslední! Dokud tento blog bude žít, dotud máme naději, že na nás ráno po sedmé vykoukne známá tvář a než dopijeme kávu, budeme mít těch několik vět s několika tečkami na konci už přečtené... A den začne příjemně, jako postaru...

3 0
možnosti
JR

J72a74r61a 20R73a76n30k

30. 4. 2016 2:05

Nebojte se, on se vzdy za pul roku vrati;-)

0 0
možnosti
MK

Docela jsem se divil, jak analytik Schneider na konci pořadu VEŘEJNĚ pronesl svou hypotézu (která se v podstatě shoduje s tou mojí) o SKUTEČNÝCH důvodech jednání paní Merkelové. Bylo to úplně na konci pořadu.

4 0
možnosti
MF

Pane Konopo přesně - taková "třešinka" na (říkává se dortu, ale tenhle pořad to byl maximálně dort, co upekli pejsek s kočičkou), ale také jsem byla z vyjádření pana Schneidera v šoku - na českou TV to byl výrok neuvěřitelný a pravdivý, znamená to jediná, příště už ho nepozvou...To by tak hrálo,že...

4 0
možnosti
JH

Na podobné zvratky nekoukám, vy si je asi užíváteRvRvRv

3 1
možnosti
VS

Ty vaše psané také nejsou zrovna vábné.Rv

2 0
možnosti
NM

...osobně mi blog p. Havránka schází ....!![>-]

11 0
možnosti
LN

...cemper byl v kotli...???8-o...ježíši kriste...to bych asi nepřežil.....díky za varování...

10 0
možnosti
ML

Cemper je úúúúžasný. Už mi je jasné, že tento pán sa musí živiť ako "aktivista". ;-D

9 0
možnosti
JN

J92i66ř49í 51N97o80s23e67k

29. 4. 2016 8:53

Paní Hrušková mi přišla vcelku dojemná, bojovala za věc se zápalem a bohužel, ta teatrálnost se leckomu zdá jako hysterie. Nicméně u mě má bod, bojovala za dobrou věc.

Vymětal je nešťastník, pan Keller měl co říct, ale neměl šanci, a Cemper předvedl vítačskou prosluněnou frontu bez trenek (obrazně i doslova).

Takže shrnuto - nic konkrétního jsme se nedozvěděli, jen máme znovu potvrzeno, že vláda na migrační vlnu připravená není - a připravovat se ani nechce.Rv

5 0
možnosti
  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik