Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pani autorko co takhle napsat kolik lidi se ucastnilo po boku antisemity Bartose a populisty Tomia demonstrace a jak vysvetlujete ze jich bylo o polovinu mene nez u te sibenicni demonstrace:-/

0 0
možnosti

Zdeňku, Zdeňku, že vy jste se do mě zamiloval? Teď jsem vás načapala, že to čtete už po druhé, alespoň ty Vaše dobré rady mi dáváte s určitým časovým odstupem...Možná to dáme dohromady, já jsem rozvedená a co Vy?

6 0
možnosti

Co radeji misto blaboleni napsat fakta;-)Na prvni tabor lidu prislo asi sedmset lidi na ten druhy uz jen polovina;-)Tomio uz nejak netahne a to s nim ma byt udajne vetsina naroda a virtualni statisicov0 davy;-)

0 4
možnosti
  • Počet článků 142
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1335x
Už snad konečně dospělá, přesto romantická samoživitelka. Majitelka svérázných názorů a snad i smyslu pro humor.

Seznam rubrik